BIAA – HSE (BHSE) inaugural meeting

Bangi Industrial Administrative Association (BIAA) telah selamat membukak lagi satu sub-committeenya yang terbaru iaitu BIAA – Health, Safety & Environment yang disingkatkan dengan nama BHSE. Jadi eh, Encik Devan (Hitachi Electronic) telah memanggil satu meeting di antara pengamal HSE di dalam kelompok BIAA yang dilangsungkan di HEPM. Turut hadir adalah pengerusi BIAA – Encik Azman (Hosiden).
Yang datang meeting tu ado dalam nambleh (16) orang yang mewakili tigobleh syarikat yang bernaung di bawah BIAA. Sebona eh ado jugak syarikat yang tak antar wakil. Den ngan Haji Latib wakil untuk kilang den. Tapi den datang lambek sobab pagi tu poie training kek PERKESO Petaling Jaya. Kigho eh maso den masuk meeting tu, diorang dah separuh jalan dah sampai den pun tak tahu apo bondo sangat.

Apo yang pasti meeting ini adalah peringkat permulaan dan tak disobut sebagai meeting yang pertamo pon. Meeting yang pertamo-tamo akan berlangsung bulan dopan kek Denso pado 18 Mei. Tarikh yang samo untuk den cukup setahun kojo kek kilang den skang nih. Sebona eh, tahun lopeh den ado email kek Encik Azman (Pengerusi BIAA) tu pasal nak tubuhkan HSE committee peringkat BIAA ni tapi macam tak do feedback yang den harapkan. Jadi den pun diam yo la. Macam tajuk blog ni la kan. Sapo la den nih….

0 Responses